Žena fotografuje iphonem výhled na město

Udržitelnost ovlivňuje to, jaký dojem dělá hotel na své hosty

Trendy v pohostinství ukazují, že průměrný hotelový host se zajímá o otázky udržitelnosti. Hosté si doma při rozhodování počínají uvědoměleji a nechtějí, aby při cestování a ubytování v hotelích negativně ovlivňovali životní prostředí. Neustále roste zájem o alternativy, které mají menší ekologický dopad, a týká se to i rozhodování o tom, v jakém hotelu se hosté ubytují. Hlavním úkolem hotelových manažerů je nadále zajistit, aby se u nich hosté cítili dobře, ale otázka udržitelnosti se stává častým faktorem, kterým se mohou hotely odlišit. 
 
Jak se s tím vypořádáte? Tím, že zajistíte, aby vaši hosté vnímali, že výběr vašeho hotelu byl dobrá volba, a vážili si toho, že se tak rozhodli. Tím, že svým hostům sdělíte, v jakých oblastech jste se ve svém zařízení rozhodli pro udržitelná řešení. Tím, že se svými hosty budete sdílet svou snahu v této oblasti a dáte jim tak najevo, že se vaše hodnoty shodují. 
 
 

Věděli jste, že:

SustainabilitySteps_3200x1000.jpg  


3 jednoduché kroky v oblasti udržitelnosti, kterých si hosté všimnou

Z drobných věcí, které uděláte pro zajištění větší udržitelnosti, můžete hodně získat. Klíčem k tomu, aby se u vás hosté cítili jako doma, je koneckonců pozornost věnovaná detailům. Zde představujeme tři věci, kterých si ekologicky uvědomělí hosté všimnou a které přispějí k jejich pozitivnímu dojmu:

Literatura a zdroje

1 Deloitte, Zpráva o pohostinství 2015
2 Booking.com, Zpráva o udržitelném cestování 2019
3 Průzkum 72 000 hostů hotelů Hilton, Spotřebitelský průzkum Hilton
4 Společnost Accor se zavázala do roku 2022 celosvětově eliminovat jednorázové plasty (tisková zpráva)