Tork Xpressnap je jediný systém zásobníků na ubrousky, který omezuje spotřebu ubrousků a nabízí digitální marketingový nástroj, s jehož pomocí si můžete vytvořit vlastní reklamní sdělení, okamžitě je sdílet na sociálních sítích nebo si ho vytisknout a prezentovat na reklamních panelech Ad-a-Glance®.
Vytvořit si reklamu je jednoduché. Stačí tyto čtyři rychlé kroky.
Vymyslete si své sdělení
Vyberte si šablonu nebo si vytvořte vlastní návrh
Návrh si uložte
Propagujte své sdělení v provozovně a na sociálních sítích!
57 %
návštěvníků restaurací souhlasí s tím, že zážitek šitý na míru ospravedlňuje vyšší ceny.
o 40 %
návštěvníků restaurací by uvítalo představení nové nabídky na sociálních sítích.
Tork Xpressnap vám pomůže dosáhnout vašich obchodních cílů třemi způsoby:
Využívejte sociální sítě
78 % návštěvníků neformálních restaurací sleduje v sociálních médiích obsah týkající se restaurací. Pomocí našeho digitálního nástroje vytvořte jedinečnou zprávu a sdílejte ji přímo ve svých kanálech sociálních médií, abyste zvýšili návštěvnost své restaurace.
Buďte osobní
62 % návštěvníků restaurací se pravděpodobně do vaší restaurace vrátí, pokud budou mít pocit, že jim zážitky připravujete přímo na míru. Využijte tedy náš digitální nástroj a podělte se se svými zákazníky o příběh vaší restaurace, o vaši pomoc komunitám nebo jim představte speciální nabídky. Hosté vaší restaurace budou tyto informace v rámci budování loajality šířit dál.
Pochlubte se
21 % návštěvníků stráví v restauraci pravděpodobně více času, než měli v plánu, když jim přímo na stole na displeji představíte nový předkrm, nápoj nebo dezert. Nalákejte je osobním marketingovým sdělením, které vytvoříte zde za pár minut.
Zjistěte, jak Ken a Grace využívají Tork Xpressnap jako motor pro své podnikání
Kreativita ve spojení s osobním marketingovým sdělením a profesionálním vzhledem podporuje cíle vašeho podniku – zvýšení návštěvnosti, ověření velikosti a opakované obchody. Majitelé restaurace, Ken a Grace, se s vámi podělí o to, jak využívají k podpoře svého podnikání Tork Xpressnap.
Ken Silver, majitel restaurace Jim's Steaks
Grace Foltz, majitelka restaurace The Jerk Pit
Prohlášení k průzkumu
* Průzkum probíhal od 17. listopadu do 13. prosince 2017. Zúčastnilo se ho 8 289 Evropanů ve věku 18–60 let, kteří za poslední měsíc jedli alespoň jednou v restauraci. Průzkum realizovala nezávislá společnost United Minds pomocí webových panelů poskytnutých společností Cint.
Tork od značky Essity, přední nadnárodní firmy působící v oblasti hygieny a zdraví. Naše produkty a služby využívá každý den miliarda lidí po celém světě. Cílem Essity je překonávat překážky, které spotřebitelům, pacientům, pečovatelům, zákazníkům a společnosti obecně brání dosáhnout blahobytu. Své výrobky prodáváme přibližně ve 150 zemích pod globálními značkami TENA a Tork a dalšími silnými brandy jako Actimove, Cutimed, JOBST, Knix, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Modibodi, Nosotras, Saba, Tempo, TOM Organic nebo Zewa. V roce 2023 firma dosáhla čistých tržeb ve výši přibližně 147 miliard SEK (13 miliard EUR) a zaměstnávala 36 000 lidí. Essity má sídlo ve švédském Stockholmu a je kótována na burze Nasdaq Stockholm. Další informace najdete na webu www.essity.com