Správa a údržba areálu University of Maryland ve městě College Park, kde je potřeba uklízet a udržovat plochu více než 6 milionů metrů čtverečních včetně 96 akademických budov a 13 sportovních zařízení, není pro tým údržby zařízení žádný jednoduchý úkol. Univerzita byla založena v roce 1856 a postupně se rozrostla tak, že je v současné době domovem více než 41 000 studentů a téměř 5000 členů učitelského sboru. Všechna zařízení musí být v perfektním stavu, aby splňovala požadavky neustále se rozrůstajícího areálu. Univerzitní sportovní klub Maryland Terrapins má k dispozici 13 sportovních zařízení, ve kterých se pořádají sportovní akce a která slouží sportovním potřebám kampusu. Tým marylandské univerzity, který má na starosti celou řadu budov a požadavků, hledal systém, který by zvýšil efektivitu a zároveň nabídl řešení, jež by fungovalo ve všech oblastech, od akademických budov až po fotbalový stadion. Za pomoci systému Tork PeakServe® se jim podařilo zlepšit čistotu toalet a omezit množství práce a času, které musí personál věnovat servisu.
Během domácího fotbalového zápasu Terrapins může univerzitu navštívit až 54 tisíc lidí, což znamená skutečně vysokou zátěž pro toalety. Manažer sportovních zařízení Thomas Saunders nám sdělil, že před tím, než začali na univerzitě využívat systém Tork PeakServe, narážel tým údržby ve snaze zajistit, aby se hosté cítili dobře, na řadu problémů. „Před každým zápasem jsme se museli u každého zásobníku rozhodovat, jestli podstoupíme riziko, že papír o poločasu dojde, nebo jestli vyměníme částečně vypotřebovanou roli za novou, čímž jsme však zvyšovali své náklady a objem odpadu. Když papír v zásobnících během sportovních utkání došel, hosté byli frustrováni, tvořily se fronty a čas, který lidé trávili na toaletách a v umývárnách, narůstal,“ uvedl Saunders.
Tork PeakServe pomohl týmu snížit celkový objem odpadu, aniž by to mělo negativní vliv na to, jak se hosté cítí. Dojem hostů se naopak zlepšil. Snížil se totiž počet případů, kdy papírové ručníky došly, protože pracovníci úklidu mohou každý zásobník před každou akcí doplnit, aniž by museli zásobu, která v zásobníku ještě zbývá, vyhazovat. „Možnost doplňovat zásobníky v jakémkoli okamžiku je pro můj tým i pro mě skutečnou výhrou, protože nám odpadly starosti, jestli během akce papír nedojde.“ říká Saunders.
„Jednou z největších překážek při každé zásadní změně v oblasti toalet a umýváren je získat podporu pracovníků úklidu, kteří s produktem pracují každý den,“ zmínil Saunders. Univerzita zaměstnává více než 165 pracovníků úklidu a bylo rozhodující tento přechod zvládnout a nalézt systém, který by fungoval pro celý tým. Bob Pils, zástupce ředitele správy budov, uvádí, že si Tork PeakServe získal díky snadnému používání u pracovníků údržby ohromnou podporu. „Při práci s Tork PeakServe neměl nikdo z našich zaměstnanců žádné námitky. Lidé zjistili, že s balením Carry Pack mohou po zařízení snáze přenášet více náplní a méně se ohýbají, aby uklidili nepořádek na podlaze. Ze zásobníků PeakServe totiž žádné ručníky zbytečně nevypadávají,“ říká Pils. Navíc díky tomu, že má systém méně pohyblivých částí a méně se toho tedy může pokazit, ušetří pracovníci úklidu více času, což jim umožňuje soustředit se na další úkoly.
„Naším cílem je zajistit, aby každý student, každý člen učitelského sboru a každý návštěvník strávil čas v univerzitním areálu co nejpříjemněji. Týká se to samozřejmě také toalet. Díky Tork PeakServe jsme v této oblasti dosáhli pokroku a zároveň máme méně starostí, že papírové ručníky dojdou, méně starostí o to, zda jsou toalety a umývárny čisté, a vyřešili jsme mnoho dalších problémů, se kterými jsme se u zásobníků na ručníky potýkali,“ řekl Pils. „Pro pracovníky z našeho úklidového týmu je to pozitivní krok správným směrem.“